Aktuelt og kunngjeringar

Forbod mot hagevatning

Minnar om forbod mot hagevatning og bruk av svetteslanger for alle abonnentar som er tilknyta offentleg vassforsyning i Bømlo kommune. Kvar abonnent kan kun bruka 1 stk. hageslange (ikkje spreiar) for vatning av blomsterbed på tidleg morgen og sein kveld.

Formannskapet fekk orienteringar om helse og kultur

Formannskapet fekk i føremiddag orienteringar om digitalisering, endringsbehova i helse og omsorgssektoren og arbeidet med kommunedelplan for kultur, idrett og frivilligheit.

Stenger venterommet ved bussterminalen

Venterommet ved Esso Bremnes og bussentralen Svortland vert no permanent stengt.

- Må styrka dagtilbod og heimetenestene

- Denne saka har ikkje oppstått akutt, men er blitt jobba godt med sidan me i fjor vår vedtok Handlingsplan for Helse, sosial og omsorg 2023-2024. Det sa leiar Jørgen Søvold (H) i hovudutval for levekår før fleirtalet på 7 mot 2 røysta for kommunedirektøren sitt framlegg i saka om sjukeheimstilbod og heimetenester.

Søkja redusert foreldrebetaling i barnehage

Dersom du har låg inntekt kan du søkja om redusert foreldrebetaling i barnehagen for året 2024 - 2025.

Utbetring av Leirdalskrysset

Arbeidet med oppgradering av Leirdalskrysset tek til rett etter pinse og vil pågå i omlag åtte veker framover. Vegen vert open under anleggsperioden.

- Tenk brannførebygging

- Røykforgiftning er den største årsaka til dødsfall i brannar. Difor er det lurt å ha tenkt gjennom kva ein skal gjere og korleis ein skal kome seg ut om det byrjar å brenna, fortel leiar for brannførebygging Bjørn Hroar Sortland i Bømlo brann og redning.

Forbetra universell utforming av bomlo.kommune.no

Bømlo kommune har no lagt til ny funksjonalitet på heimesidene våre i form av oversetting til 40+ språk samt ulike tilgjengelighetsverktøy for utfordringar med t.d. syn/hørsel og dysleksi.

Endring i barnevaksinasjonsprogrammet: Kikhostevaksine til gravide for å beskytte det ufødte barnet

Dei siste åra har det vore auka smitte med kikhoste i Norge og verda. Kikhoste er ein luftvegsinfeksjon prega av hoste. Smitte kan gjere dei minste borna alvorleg sjuke. Tradisjonelt får barn vaksine mot kikhoste frå 3 månaders alder, men me ser behov for å beskytte dei minste tidlegare. På bakgrunn av auka smitte i samfunnet og at barna har dårleg vern mot kikhoste inntil eiga vaksine har FHI anbefalt at me vaksinerar barnet via mor.

Sykle til jobben-aksjonen

Bømlo kommune og Velferdsklubben har i år gått saman for å sikra gratis deltaking for alle innbyggjarane våre i årets Sykle til jobben- aksjon i tidsrommet frå 3. mai til 16. juni. All aktivitet til og frå jobb og på fritida tel.